Kapcsolódás...

W1siziisijiwmtyvmduvmdkvmtivntivntevnjqyl0zvdgthx1doyxqgd2ugzg9fq2ltihnhihphyso9dsohbwvfmjawmhg0mjauanbnil0swyjwiiwidgh1bwiilciymdawedi1ncmixv0

Mit csinálunk

Mit csinálunk

A Grafton Recruitment Európa egyik legmeghatározóbb munkaerő-toborzó, tehetség-menedzsment és humán erőforrás szolgáltatója, több mint 30 éves múlttal, mely iparágtól független, testreszabott megoldásokat nyújt ügyfelei számára.

6 országban (Csehország, Magyarország, Lengyelország, Észak-Írország, Írország és Szlovákia), 35 irodával vagyunk jelen, az összes  jelentős iparágat lefedve. 500 munkatársunk több, mint 5,500 jelöltet helyez el évente, és csoportszinten több mint 18,000 főnyi munkaerőt kölcsönöztünk a tavalyi év során.   

Ragaszkodunk a legmagasabb iparági követelményekhez (REC/NRF), ahol a minőség, következetesség és a folyamatok átláthatósága működésünk alapvető irányvonalait képezik. ISO 9001:2008 szabvány alapján működő vállalatként, a minőségen alapuló szolgáltatást elengedhetetlennek tartjuk ügyfeleinkkel és jelöltjeinkkel szemben egyaránt. Hatékony eszközeinkkel időt és pénzt takarítunk meg ügyfeleinknek, jelöltjeinknek pedig bepillantást engedünk a piac kínálta lehetőségekbe.

A Grafton Recruitment és a SpenglerFox a Grafton Csoport két meghatározó márkája, melyek együttesen a következő főbb területeket fedik le: szakember toborzás, a középvezetői és felsővezetői kiválasztás, executive search, outsourcing, HR szolgáltatások (Assesment Centerek és kiválasztást segítő tesztek) illetve a payroll.

Értékeink

  • Szenvedély

A szakma iránti szenvedélyünk lehetővé teszi, hogy kifogástalan  színvonalon szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit, minden esetben a lehető legjobb jelöltekeken keresztül.

  • Innováció

Az innováció az egyik legfontosabb értékünk, nem ismerünk akadályokat, mert mindenben a lehetőséget látjuk.

  • Növekvő ügyfélkör

Partnereinkkel és jelöltjeinkkel közösen azon fáradozunk, hogy egy kiemelkedő, minőségen alapuló kapcsolatot építsünk ki egymással. Minden tudásunkat arra fordítjuk, hogy ügyfeleinknek minél hosszabb távon tudjuk a már megszokott és elvárható, magas szintű szolgáltatást biztosítani.    

  • Figyelni, tanulni, teljesíteni

Feltesszük a megfelelő kérdéseket, gondosan figyelünk a válaszokra, így érjük el céljainkat.